Det er klart, som det er umagen værdigt at kæmpe i dag, at dette har en S-buet co2 diætfiberfad i fuld længde. Da jeg har forstået, skal du vide ... det er en anden følelse, du føler inden for Vaporfly. Ikke rigtig endnu værre, simpelthen forskellige. Den faktiske Vaporfly inkluderer en squishier mellemsål materiale, som kombineret ved hjælp af co2 skålen giver fodtøj en god åbenlyst tage. Den faktiske Endorphin Professional inkluderer en stærkere generel fornemmelse, der har et meget mindre indlysende tag, dog får du ikke desto mindre et godt rebound i skålen, og også SpeedRoll Geometry stimulerer hvilket fremskridt drivkraft. Næsten alt, hvad jeg forstår, kan være, at hurtigere vi gik, den faktiske hurtigere, jeg var nødt til at betjene.

JONES: Dette særlige fodtøj er ikke utilfredse. Robbe såvel som Meg har beskyttet al teknologi inden for fodtøjet, og derfor kan jeg ganske enkelt bruge dette område til at tale om nøjagtigt, hvad jeg elsker med hensyn til drift inden for fodtøjet.

Vi aner ikke nøjagtigt, hvad en ideel skånsomhed for at tone ration er forbundet med polstring faktisk er, men Professionelen kunne det være personlig. Der 'rebound sammen med en fornemmelse af en' kommer tilbage uden sløvhed. Ring til denne hurtigrulle, ring til denne rockergeometri, ring til alt det, du gerne vil, netop dette fodtøj elsker at flytte via Puma LQD Cell Omega Density-sko dit eget skridt, ligesom en bokser på tempo-toto.

Uden nogen baggrundsplan for snart at kunne forudse, gik vi for enhver 10. 43-mile kørsel nøjagtigt, hvor vi ikke havde nogen form for hastighedsmål. Min personlige troede lige, at det havde været at fungere gennem virkelig føle og drage fordel af kilometerne. Vi afvikles let med at slå de faktiske kilometer væk fra typisk 7: fyrreog fire minutter kilometer næsten meget let. Det er kun få sekunder større end min personlige konventionhastighed. Det faktiske fodtøj Puma Basket Classic sko elsker at bevæge sig.

Min personlige dimension 10. 5 vejer ca. 8. 25 ounce. / 234 gr, det https://www.soparlosports.com/puma-s...-cat-c-22.html gælder en god oz meget mere end den faktiske NÆSTE%, men den meget mere stabile fornemmelse fra Endorphin Professional såvel som meget bedre monteret top tilbyder mig personligt i betragtning af, at dette fodtøj måske er mere Puma Breaker LTHR sko effektiv personligt.